Uitbreidingen
Met een website is anno nu zoveel mogelijk. Denk eens na over de volgende opties:
Nieuwsbrief & interactie
Er zijn veel mogelijkheden tot uitbreiding van een website, zoals een nieuwsbrief waar mensen zich voor kunnen inschrijven, of online vragenlijsten waarbij in de backend de overzichten bewaard en geordend kunnen worden. Andere simpele uitbreidingen zijn een twitter-feed, een muziekspeler, meertaligheid, of extra beeldeffecten.
Agenda en reserveringen
Andere mogelijkheden: een webshop, of een agenda- of reserveringsmodule waarin mensen een afspraak kunnen maken of zich voor events kunnen inschrijven, met een reserveringsadministratie in de back-end van de website. Of misschien wil je dat klanten of je personeel een eigen account hebben aan de front-end van de website, en hun pagina kunnen wijzigen of informatie toevoegen?
Contact Relations Management & Webshops
Verder is het voor veel bedrijven aantrekkelijk in de backend van de website een CRM (Contact Relations Manager) en factureringsmodule te laten bouwen, waarmee in één systeem de (online) verkopen, de bezoeken, de klantencontacten, en de financiële administratie kan worden bijgehouden. Een dergelijke administratie kan al dan niet geautomatiseerde mails uitsturen met een betaal-link. Een modern bedrijf regelt zijn klantencontacten en verkoopadministratie tegenwoordig niet meer in Word en Exel. Administratie en klantenbinding in één vindt tegenwoordig plaats via de website.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Dit alles is aanvullend bespreekbaar. Klokwerk levert iedere site in ieder geval zo op, dat bovengenoemde functionaliteiten ook later toe te voegen zullen zijn.